شرکت تیهو صنعت پارسیان

شرکت تیهو صنعت پارسیان

شركت تيهو صنعت پارسيان با توجه به نياز صنعت آبزيان و طيور به يك مكمل پر انرژی و تحقيقات فراوان و مشاوره با اساتيد و فعالان صنعت طيور در سال 1388 تاسيس و اقدام به توليد انواع روغن هاي گياهي، حيواني و اسيد چرب مخصوص خوراك طيور و آبزيان تحت نظارت سازمان دامپزشكي كشور با پروانه بهداشتي شماره 083821 و سازمان صنعت، معدن و تجارت با شماره پروانه 121-15930 نموده است. در اين شركت مراحل تصفيه روغن با مجهزترين دستگاههاي استنلس استيل به صورت كامل شامل مراحل خنثي سازي ، شستشو، فيلتراسيون، بيرنگ كردن و در نهايت بي بو كردن در شرايط خلاء و دماي بالاي 180 تا 220 درجه سانتي گراد انجام مي گیرد تا در نهايت روغني مطلوب و عاري از هرگونه آلودگي ميكروبي ، شيميايي و مطابق با استاندارد هاي لازم از نظر پراكسيد، بو ، رنگ، وجود هرگونه ناخالصي و آلودگي توليد شود.

چرا تیهو صنعت پارسیان….؟

با توجه به استقرار کارخانه درمحیطی کاملاً بهداشتی واقع در شهرک صنعتی و دور بودن از منابع آلودگی با رعایت کامل موازین بهداشتی در مراحل تولید و انتقال محصولات باعث امنیت زیستی (Bio Security) و جلوگیری از انتقال ویروس ها و عوامل بیماری زا می گردد.

تولید به صورت کاملاً مکانیزه با پیشرفته ترین تجهیزات می باشد.

تصفیه کامل و دقیق، سبب به حداقل رسیدن آلودگی و ناخالصی درمحصول نهایی شده که این امر بهبود انرژی قابل متابولیسم، حداکثر قابلیت هضم و حداقل اکسیداسیون چربی در فرآیند تولید را به همراه دارد.

×

سلام

سلام! چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟

× قیمت ها رو به صورت لحظه ای دریافت کنید